Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik heb hier de versie met de donkerder bloemblaadjes staan.
Mooi in compo gezet. Deze kleur geeft een moeilijk contrast met de BG. Resultaat evenwel niet slecht.
Structuur van het groene blad wel een beetje raar. Hoge tonen hard moeten bijtrekken?
BG geeft ook een rozige schijn. Indien je deze mooi wit krijgt gaat dit een groot verschil geven denk ik.
compo, scherpte en belichting knap gedaan.....
rozige in de bg is wel ietwat zichtbaar, zou 'wellicht' iets mooier zijn als deze helemaal wit zou zijn, maar echt storend vind ik het niet..
dank je Dama en animalshot voor de tips ,uit kritiek en van elkaar kan je leren
daarom heb ik getracht een aanpassing te maken (update) en de eerste versie achter een linkje geplaatst
ook al dank aan natuurfreak
dank je Dama en animalshot voor de tips ,uit kritiek en van elkaar kan je leren
daarom heb ik getracht een aanpassing te maken (update) en de eerste versie achter een linkje geplaatst
ook al dank aan natuurfreak
Comment