150mm, iso 400, F4 en 1/800 sec.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Mijn gouden Herfst.........
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
-
Re: Mijn gouden Herfst.........
Mooi, die warme gele kleurtinten
Comment
-
mooie kleuren nuances
Comment
-
Mooi... Daar heb ik het oog nog niet voor, om dat te zien en dan te fotograferen... Komt wel nog hoop ik! Dit is daar een prachtvoorbeeld van!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door chelle Bekijk berichtMooi... Daar heb ik het oog nog niet voor, om dat te zien en dan te fotograferen... Komt wel nog hoop ik! Dit is daar een prachtvoorbeeld van!
Je gaat eerst op zoek naar een geschikt blad. Liefst één dat vrij hangt en mooi op kleur is.
Daarna bepaal je of je achtergrond geschikt is, in dit geval was dat een struik met mooi goud/geel gekleurd blad.
Stel je diafragma zo groot mogelijk in, in dit geval F4. Zo verkrijg je een mooie softe achtergrond.
Mijn hele Herfst serie kun je hier bekijken:
Comment
-
Daar ga ik volgende keer op letten, je portfolio eens bekeken en daar kan ik me wel in vinden, knap en heel sober!
Comment
-
Heel mooi met een knappe achtergrond
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chelle Bekijk berichtDaar ga ik volgende keer op letten, je portfolio eens bekeken en daar kan ik me wel in vinden, knap en heel sober!
Dank je
Het gaat er allemaal om je onderwerp weg te zetten tegen een zo goed mogelijke achtergrond. Met die gedachte ga ik altijd op pad. Het gaat om je onderwerp, de essentie. Het onderwerp moet eruit knallen. Dat bereik je door je achtergrond soft te houden en je onderwerp scherp. Andere storende elementen worden zo uit beeld gehouden.
Comment
-
-
Ik kom hier nog eens kijken... Maar is dit geen andere foto dan gisteren ??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk berichtIk kom hier nog eens kijken... Maar is dit geen andere foto dan gisteren ??
Klopt! Heb het inmiddels weer aangepast.
Foutje, bedankt
Comment
Comment