groeten, frans
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Porseleinen trappeke, roetsjgevaar !
Collapse
X
-
-
Re: Porseleinen trappeke, roetsjgevaar !
mooi vast gelegd, lijken wel geglazuurde paddokes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flower Bekijk berichtvind het wel een mooie maar spijtig dat hij eindigt in het kader
grtjes, fabkeEen expert is iemand die binnen een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt.
Comment
-
-
hé hé jullie zoeken de gladheid op
wacht nog maar even de winter staat voor de deur dan word er gemoeg geroetjst
in volg in verband met de bovenkant van je foto
zonder dat steeltje zou het nog beter zijn
voor de rest een prima plaatjeGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
Heel mooi, en de glans heel goed belicht !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door moniq Bekijk berichtDe paddo's zelf vind ik heel mooi.
De beeldvulling is te druk voor mij, kwestie van goesting hé.
groetjes
moniq
Vind het persoonlijk ook wat te druk....maar ik denk dat het niet altijd evident is om zoiets in beeld te brengen. Steeltje vanboven en de onderste li paddestoel hadden er beter niet opgestaan....maar wie ben ik hé? Heb hier totaal geen verstand van....geef mij maar liever landschappen
Maar....vind het wel leuk gezien zo...de kaboutertjes zullen zich goed kunnen amuseren!!
Gr Pascale
Comment
-
De uitsnede is altijd kiezen he. Ik vind deze toch meer dan geslaagd, vooral de perfecte belichting want bij deze witte en dan nog een slijmerige oppervlakken krijg je al snel problemen met uitgebrande plekken. Dat is hier volledig onder controle dus
Comment
-
-
Allemaal bedankt voor de reacties
Die bovenste was vies bovenaan, niet weggeknipt maar had er beter niet gestaan ja.
En dan die middelste er volledig op maar dan was er opzij ook weer brol, ik zal toch eens moeten uitzien voor PS al ben ik geen grote sjop-fan
frans
Oorspronkelijk geplaatst door Animalshot Bekijk berichtDie achterste paddo had er niet mogen staan hé... maar hij stond er nu éénmaal.
Het glimmend wit goed weergegeven Middelste hoed had ik ook liever helemaal gezien
Grtz,
K.bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
Comment