Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Een vraagje : is dat een stack ? Ik vraag dat omdat de stengel van de paddo scherp lijkt maar de plaats waar hij in het mos staat lijkt achter de scherpe zone te liggen (aan het mos daar te zien). Of zie ik het verkeerd ?
Een vraagje : is dat een stack ? Ik vraag dat omdat de stengel van de paddo scherp lijkt maar de plaats waar hij in het mos staat lijkt achter de scherpe zone te liggen (aan het mos daar te zien). Of zie ik het verkeerd ?
Je hebt dat goed gezien dominiek, is stack van drie foto's, is anders niet mogelijk om met die brandpuntsafstand alles scherp te krijgen. Waar het mos en de stengel samen komen is er inderdaad een probleem zie ik nu ook. Bedankt voor de opmerkzaamheid en de opbouwende commentaar. Morgen zal ik de foto's nog eens bekijken en update plaatsen.
D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050 Flickr - JAlbum
Je hebt dat goed gezien dominiek, is stack van drie foto's, is anders niet mogelijk om met die brandpuntsafstand alles scherp te krijgen. Waar het mos en de stengel samen komen is er inderdaad een probleem zie ik nu ook. Bedankt voor de opmerkzaamheid en de opbouwende commentaar. Morgen zal ik de foto's nog eens bekijken en update plaatsen.
Zoals beloofd: de update met wat meer aandacht voor de mospartij, wat inderdaad nodig was. Met dank aan het scherpe oog van dominiek
D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050 Flickr - JAlbum
Comment