Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Deze vind ik heel knap, hij heeft zowel iets van een gebak als van een soort vliegende schotel van destijds.
Staat heel mooi in beeld tussen die mosjes
Fraaie opname met een goede compositie en mooie achtergrond. Ik vind het alleen een beetje jammer dat de onderkant van de paddestoel wat aan de donkere kant is. Een reflector (of een wit stukje karton) is een een handig hulpmiddel om de onderkant wat op te lichten. Misschien een tip voor de volgende keer.
Fraaie opname met een goede compositie en mooie achtergrond. Ik vind het alleen een beetje jammer dat de onderkant van de paddestoel wat aan de donkere kant is. Een reflector (of een wit stukje karton) is een een handig hulpmiddel om de onderkant wat op te lichten. Misschien een tip voor de volgende keer.
Comment