Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
da's niet zo goed! je rug bedoel ik...je hebt dan wel een hele mooie opname gemaakt maar toch...
rusten hoor!
en de pijn was niet voor niets...kvind het een zeer mooie foto
Spin staat er prachtig op! Wens je veel beterschap met je rug, ken het gevoel, heb een hernia onderaan en denk soms dat ik elastisch genoeg ben, totdat het tegendeel bewezen wordt na het maken van enkele macro opnames.
je spin staat er mooi op
sterkte met je rug
als ik een verschiet in de rug krijg blijf ik wel zo goed mogelijk in beweging
denk er aan rust, roest ook voor je rug
als ik dan stil zit is de pijn niet te harden
dus toch wel bewegen is eigenlijk de boodschap maar met mate
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
ja ik heb het vorig week ook tegengekomen ,met mijn HOF plaatje "projectie" plat op mijn buik en tijdens het rechten was het krak, 2dagen niet kunnen gaan werken en nu nog met regelmaat bij de kraker ,blijkbaar is macrofotografie niet te onderschatten he ,gelukkig gaf dat HOF een beetje verzachting
je spin staat er mooi op ,maar ik twijfel ook een beetje als het een echte kruisspin is ,is idd bleker dan een gewone kruisspin
Comment