Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Heb dit prachtige plaatje blijkbaar ergens gemist. Denk dat ondertussen alle complimenten zijn voorbij gekomen, maar ga het nog eens zeggen, superplaat!
Heel knap gezien en uitgewerkt, zeker gezien het geen PS is
Alleen vind ik de foto iets te druk en staat het paddestoeltje te ver uit de aandacht wat het geheel nogal onoverzichtelijk maakt.
Da's nu eens fijn nieuws sie, deze in de HoF! Hij zal daar mooi staan, op zijn plaats namelijk. Proficiat (maar ehm... tussen ons gezegd en gezwegen: "verschieten" deed ik er niet van, hij was zo anders dan de andere stoelenfoto's )
Marleen
Ik kom net van de Oktoberfeste in München, en dacht dat ik nog steeds dubbel zag
Maareh, zie ik het goed dat er nog een 3e paddo te zien is ? 1) De originele, 2) de schaduw in die lichtcirkel, en 3) de volledige linkerhelft, is toch ook een paddestoel wazig waar te nemen (in kleur zelfs) ? Of heb ik echt teveel gedronken ?
Comment