Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Bedankt voor de reacties Theo en Moniq, ik snap wat jullie bedoelen met te donker maar hier was het de bedoeling om echt de sfeer in het donkere bos weer te geven zoals ik die ervaren heb daar ter plaatse. Ik kon hem nog lichter maken maar dan was die bepaalde sfeer weg.
Op mijn scherm is de paddestoel net genoeg belicht om alle details te zien.
Maar uiteraard stel ik jullie mening op prijs !
de sfeer die je wou oproepen heb je aardig verkregen
maar misschien toch alleen het hoedje, het topje helemaal bovenaan, ietsje oplichten, de rest zo laten
Bedankt voor de reactie, maar ik geef de situatie weer zoals die op dat moment in het bos was en dan hoeft een onderwerp ook niet altijd onrealistisch lichter worden gemaakt door gebruik te maken van reflectieschermen of zaklantaarns e.d. en kan het ook eens op deze manier worden weergegeven, alé volgens mij althans.
Bedankt voor de reactie, maar ik geef de situatie weer zoals die op dat moment in het bos was en dan hoeft een onderwerp ook niet altijd onrealistisch lichter worden gemaakt door gebruik te maken van reflectieschermen of zaklantaarns e.d. en kan het ook eens op deze manier worden weergegeven, alé volgens mij althans.
grts
Sieg
Daar heb je gelijk in, vind het nie mis puur natuur
Alleen verstand is goed verdeeld, iedereen denkt er het meest te hebben.
grts
Sieg
Groot gelijk Sieg, ik ben ook voorstander van een foto te brengen zoals je 'm terplaatse hebt gezien.
By the way, voor mij is't ne knappe.
Comment