Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
top plaatje eens een heel andere houding van het beestje
ook mooi van belichting en BG en ondergrond
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Had mss nog beter geweest met de reflectie er volledig op ?
heb ik getracht,maar is mislukt!
het beestje zat op de terrastafel,en dan nog kort bij de rand.
ik heb er zoveel mogelijk van de reflectie opgezet dan mogelijk was zonder de grijze tafelrand erbij te hebben!
na deze foto genomen te hebben heb ik voorzichtig met m'n vinger geprobeerd om de sprinkhaan een beetje meer naar het midden van de tafel te doen schuiven,maar het beestje koos ervoor om er vandoor te gaan onder luid vleugelgeruis!
ik vond dit zeer spijtig,maar aan de andere kant ben ik dan toch tevreden dat ik hem er vrij mooi op gekregen heb!
Comment