van een spinnenweb.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Op het randje...
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Op het randje...
Schitterend hoe je die uitermate beperkte scherptediepte onder controle houdt.
Dit vind ik de meerwaarde aan deze opname.
Als totaalbeeld kan het mij echter niet helemaal overtuigen.
-
Ik had persoonlijk wat meer scherpere druppel gezien. Ik vind de DOF net te weinig. De foto wordt niet in zijn geheel gevuld met het onderwerp waarover het net gaat.Nikon D750 + Nikon D800 + handgrip (2 batterijen), SB900, Lens Nikkor 14 - 24 2.8, Lens nikkor 24-70 2.8, nikkor 70-200 2.8, 50 mm 1.8 Nikon, Macro 60 mm, Jinbei flitset 500 w, Studio. Manfrottostatief.
Comment
-
Goed gezien hoor !
Compo is best goed te noemen, zeker door de herhaling van de achterliggende druppels.
Comment
-
-
Bedankt voor de reacties.
In verband met de beperkte DOF:het was wel degelijk mijn bedoeling de DOF héél beperkt te houden, maw net op die ene draad. Anders werd de compositie m.i iets te druk.
Toch blij om andere meningen te horen.
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Surione Bekijk berichtIk blijf dol op waterdruppels-op-spinnenweb-foto's, en ik vind de dof wel geslaagd
groetjes
moniqgroetjes, moniq (BD1321BE)
A picture paints a thousand words
Comment
-
-
Heel knappe dof!!!www.maximpiessen.com
www.facebook.com/maximpiessenphotography
Workshops macrofotografie: www.maximpiessen.com/workshop
Comment
-
Ik kan van dit plaatje genieten
Greetz, KAriboe* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk berichtIk kan van dit plaatje genieten
Greetz, KAriboeGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
Comment