Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

gefopt

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: gefopt

Oorspronkelijk geplaatst door natuurfreak Bekijk bericht
    .... wat wel opvalt is de nogal vlekkerige achtergrond..
    Klopt, met opzet is er lichtjes wat structuur in de achtergond gebracht om het tafereel iets schilderachtigs te geven. Ik hou nu eenmaal niet zo van die perfecte, egale achtergronden. Persoonlijke voorkeur uiteraard.
    Bedankt voor de reactie.
    mijn foto's: www.reneheylen.be

Comment

I love it
      Schitterend opname. Waar vindt je die?

Dirk
      Nikon D750 + Nikon D800 + handgrip (2 batterijen), SB900, Lens Nikkor 14 - 24 2.8, Lens nikkor 24-70 2.8, nikkor 70-200 2.8, 50 mm 1.8 Nikon, Macro 60 mm, Jinbei flitset 500 w, Studio. Manfrottostatief.

Comment

Prachtige opname , maar ik vind (sorry als het hard en direct overkomt), dat je de BG verknoeid hebt...
        www.damafoto.be
        Facebook Damafoto

Comment

Bedankt voor alle fijne reacties.

Oorspronkelijk geplaatst door dirkfotografie Bekijk bericht
          ...Waar vindt je die?
          Dirk
          Amethist zwammen zijn vrij algemeen voorkommende paddenstoelen. Je zoekt ze best onder eik of beuk. Hun paarse kleur is wel opvallend maar de paddenstoelen zelf zijn niet zo heel groot.

Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
          Prachtige opname , maar ik vind (sorry als het hard en direct overkomt), dat je de BG verknoeid hebt...
          Geen probleem. Ieder zijn mening. Ik heb trouwens de foto met de originele, ongewijzigde achtergrond toegevoegd.
          mijn foto's: www.reneheylen.be

Comment

Dzumbo man, nu ben ik zeker overtuigd dat je die BG verknoeid hebt

Origineel is SUPER !

Oorspronkelijk geplaatst door dzumbo Bekijk bericht
            Bedankt voor alle fijne reacties.

Amethist zwammen zijn vrij algemeen voorkommende paddenstoelen. Je zoekt ze best onder eik of beuk. Hun paarse kleur is wel opvallend maar de paddenstoelen zelf zijn niet zo heel groot.

Geen probleem. Ieder zijn mening. Ik heb trouwens de foto met de originele, ongewijzigde achtergrond toegevoegd.
            www.damafoto.be
            Facebook Damafoto

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
              Dzumbo man, nu ben ik zeker overtuigd dat je die BG verknoeid hebt

Origineel is SUPER !
              Amaai nog nie... hoe kan je aan zo iets twijfelen. Schitterend origineel
              Greetz, Kariboe
              * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
              Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

't Is een klein kunstwerkje, zeer mooi vastgelegd, en ik ga ook voor de originele
                Facebook
                Flickr
                500px

Comment

Working...
                X