Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
quattro-tje
Collapse
X
-
-
Re: quattro-tje
Mooie sfeerwww.maximpiessen.com
www.facebook.com/maximpiessenphotography
Workshops macrofotografie: www.maximpiessen.com/workshop
Comment
-
-
Euh... ik vind deze veel te donker
Ik begrijp dit niet goed... Ik ken je werk, dus weet ik ook dat je technisch genoeg onderlegd bent om dit bewust te doen. Maar... ik zie het niet. Veel dichtgelopen zwarten, weinig nuances in het kleurenpallet...
Vreemd !
Greetz, Kariboe* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk berichtEuh... ik vind deze veel te donker
Ik begrijp dit niet goed... Ik ken je werk, dus weet ik ook dat je technisch genoeg onderlegd bent om dit bewust te doen. Maar... ik zie het niet. Veel dichtgelopen zwarten, weinig nuances in het kleurenpallet...
Vreemd !
Greetz, Kariboe
Wist niet goed hoe het te verwoorden, maar Kariboe heeft het perfect gedaan.
groetjes
moniqgroetjes, moniq (BD1321BE)
A picture paints a thousand words
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk berichtEuh... ik vind deze veel te donker
Vreemd !
Greetz, Kariboe
dank je in elk geval om te reageren! en jij ook Moniq!groetjes
hilde
Comment
-
Bij deze kan off-camera licht een handigheidje zijn... denk eens aan wat er allemaal in mijn fototas zit"Smaken verschillen en over smaak kun je wel degelijk twisten, zolang het met respect voor de visie van de fotograaf blijft"
Alles is al gefotografeerd... Maar nog niet door mij !
Comment
-
Allé Hilde, je hebt toch nog wat plaats in je fototas Anders een "hulpje" in dienst nemen, dan kan het met valies Je foto is wel naar de donkere kant, heeft iets meer licht en pit nodig maar kan hem toch nog juist smakenKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lambert Jan Bekijk berichtBij deze kan off-camera licht een handigheidje zijn... denk eens aan wat er allemaal in mijn fototas zitOorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtAllé Hilde, je hebt toch nog wat plaats in je fototas Anders een "hulpje" in dienst nemen, dan kan het met valies Je foto is wel naar de donkere kant, heeft iets meer licht en pit nodig maar kan hem toch nog juist smaken
solliciteren jullie voor "tassendrager" ??
kzal eens komen neuzen in je tas lambert...
iedereen bedankt voor de reacties!groetjes
hilde
Comment
-
-
Vreemd !
Greetz, Kariboe
Comment
-
Leuk hoe de ene de ander verdrukt.
Jammer dat hij te donker uitvalt.
Heb je nog ergens de exif ?
Comment
-
De paddestoeljtes staan er mooi op maar mij komt het ook te donker over, er ligt precies een mooie boomstam of schors achter...
grtjes, fabkeEen expert is iemand die binnen een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt.
Comment
Comment