Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Heel mooi hoor, alhoewel hij naar mijn smaak iets meer mocht verscherpt worden.
Weeral een naam bij om op mijn vlindertuinfoto's te plakken Bedankt voor het opzoekwerk
ik weet het Danny ,ik kwam iets te kort van DOF ,maar dit komt omdat ik zo dicht op mijn onderwerp zat ,deze foto is niet gecropt ,daardoor ben je ook zeer beperkt in scherptediepte ,als ik meer DOF gaf dan werd ook de BG meer onrustig ,dit was een keuze die ik moest maken
ik weet het Danny ,ik kwam iets te kort van DOF ,maar dit komt omdat ik zo dicht op mijn onderwerp zat ,deze foto is niet gecropt ,daardoor ben je ook zeer beperkt in scherptediepte ,als ik meer DOF gaf dan werd ook de BG meer onrustig ,dit was een keuze die ik moest maken
Ik ben niet zeker dat het door de DOF komt, scherpte ligt imo op de juiste plaats, maar komt toch soft over.
Helpt het niet door wat te verscherpen ?
heb ik geprobeerd Danny ,dus hij is iets verscherpt maar als ik meer doe ,maak ik de structuur van de pixels kapot ,toch bedankt Danny ik wil nog wel eens opnieuw proberen hoor ,als het lukt plaats ik nog een update
Comment