Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Phallus impodicus var. vangheluwii

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Phallus impodicus var. vangheluwii

Oorspronkelijk geplaatst door Ludovicus Bekijk bericht
    tenzij de woordspeling "impodicus" versus "impudicus" mij ontgaat...
    Ik denk het mijn beste, ik denk het

Het is geen discussie waard. Ik ben geen mycoloog maar wel al meer als 5 jaar bezig met het fotografisch registreren van alle paddenstoelen en zwammen uit mijn regio.
    Genoeg ervaring om de naam van een van de meest voorkomende soorten correct te kunnen schrijven. En dus geen nood om mij ergens " uit te kletsen" zoals je het hier nogal giftig neerschrijft.

Gebruik je fantasie en zoek enkele woorden in het Nederlands en Frans die met 'impo' beginnen, link die aan de laatste knipoog en je komt waarschijnlijk in de buurt.
    Last edited by pendragon; 20 september 2010, 13:19.
    Meer foto's op mijn website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pendragon Bekijk bericht

Gebruik je fantasie en zoek enkele woorden in het Nederlands en Frans die met 'impo' beginnen, link die aan de laatste knipoog en je komt waarschijnlijk in de buurt.
      Het enige sexueel geladen woord dat met "impo" begint is "impotent". Nogmaals, ik zie de woordspeling "impodicus" versus "impudicus" NIET. Misschien kan je de welwillendheid hebben het mij uit te leggen???

En...ik stel je deskundigheid inzake paddestoelen niet in vraag. Ik houd het op een schrijffout, een slordigheidje. En ik denk, eerlijk gezegd, dat je dat niet wil toegeven...
      Het feit dat je zegt dat het geen discussie waard is, wijst al in die richting...

Comment

Zucht

De volgende noem ik gewoon stinkzwam, da's duidelijk eenvoudiger.

En dan nu terug naar de foto misschien?
        Meer foto's op mijn website

Comment

Working...
        X