Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Morgenstond...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Morgenstond...

Heerlijk het ochtendlicht gebruikt.

groetjes

moniq
    groetjes, moniq (BD1321BE)

A picture paints a thousand words

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
      he het doet deugd de eerste stoeltjes te mogen bewonderen ,en ze staan er prachtig op ,zeer mooi licht heb je hier ,compo vind ik ook heel geslaagd
      Yep, prachtig!

Vriendelijke groet,

Hilde
      Flickr

Comment

volg deze reeks van positieve reacties
        groetjes Ingrid

Comment

Paddestoelen fotograferen : het is ook bijzonder leuk om te doen. Op je buik in het bos op het zachte bladerdek, met zeer speciale geuren in de neus...
          En nu en dan een vroege wandelaar of jogger die zich het pleures schrikt omdat ze denken dat ze een lijk zien liggen tussen de bomen !

Het mooie tegenlicht komt van een klein flitsje waarover een zacht-oranje filtertje werd gespannen... Het is wat zoeken, aftasten tussen de hoeveelheid natuurlijk licht en flitslicht, maar mits wat wikken en wegen is het lonend om het te proberen.

Bedankt voor de complimentjes
          Greetz, Kariboe
          * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
          Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Amai, daar heb je heel goed het gouden ochtendlicht mee nagebootst...
            Bedankt voor de toelichting

Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk bericht
            Paddestoelen fotograferen : het is ook bijzonder leuk om te doen. Op je buik in het bos op het zachte bladerdek, met zeer speciale geuren in de neus...
            En nu en dan een vroege wandelaar of jogger die zich het pleures schrikt omdat ze denken dat ze een lijk zien liggen tussen de bomen !

Het mooie tegenlicht komt van een klein flitsje waarover een zacht-oranje filtertje werd gespannen... Het is wat zoeken, aftasten tussen de hoeveelheid natuurlijk licht en flitslicht, maar mits wat wikken en wegen is het lonend om het te proberen.

Bedankt voor de complimentjes
            Greetz, Kariboe
            www.damafoto.be
            Facebook Damafoto

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
              Amai, daar heb je heel goed het gouden ochtendlicht mee nagebootst...
              Bedankt voor de toelichting
              Da's iets wat ik lang wou doen...
              'k Heb wel lang getwijfeld omdat ik bang was dat het te opvallend zou zijn... Het is dan ook bijzonder leuk om te horen dat niemand er echt over gevallen is...
              Greetz, Kariboe
              * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
              Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Hola, ik val er wel over - of toch bijna over dat vermeende lijk in dat bos
                Mooi van sfeer Kan die voorgrond wel smaken als aanvullend geheel
                Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Animalshot Bekijk bericht
                  Mooie compo en knap het tegenlicht gebruikt

Grtz,
                  K.
                  inderdaad, prachtig
                  groetjes Pascal
                  Sony A77MK2 en enkele lensjes . . . Alvast bedankt voor het kijken
                  mijn nieuwe website :http://pascaljonckers.weebly.com/

Comment

Working...
                  X