Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Exotic (II)
Collapse
X
-
-
-
Re: Exotic (II)
dat is een mooie
scherpte en compo op de juiste plaatsGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
-
Vele beter dan Exotic (I) hoor,
schitterende compo, mooie kleurtjes !
Ik heb het op zich zo niet voor "dierentuinfoto's" waar ik dit ook wat toe reken maar 't is een hele knappebedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Thx !
Ik ben ook niet voor die dierentuintoestanden, maar ik denk dat dit zich tussen de 2 werelden bevindt. De vlinders vliegen vrij rond, in een volgens hun formaat grote ruimte.
En het fotograferen blijft even moeilijk als in openlucht, behalve dat het licht er wat moeilijker is, en dat er geen wind is.
Maar je hebt gelijk, de soorten zijn niet te vinden in "onze" vrije natuur...
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtVele beter dan Exotic (I) hoor,
schitterende compo, mooie kleurtjes !
Ik heb het op zich zo niet voor "dierentuinfoto's" waar ik dit ook wat toe reken maar 't is een hele knappe
Comment
-
-
Bedankt Hilde en Kurt !
Je mag 2x raden ...
De Sigma 150mm
Bedankt !
Oorspronkelijk geplaatst door Animalshot Bekijk bericht...
Welke lens heb je hier gebruikt?
Grtz,
K.
Comment
-
-
-
Dit is een knap stukje fotografie Wat u mening en van sommige anderen ook moge wezen : fotografie is een beeldverhaal - beeldende kunst getekend met licht - waar speelt geen enkele rol, hoe en waar is louter informatiefKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Merci Raymond !
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtDit is een knap stukje fotografie Wat u mening en van sommige anderen ook moge wezen : fotografie is een beeldverhaal - beeldende kunst getekend met licht - waar speelt geen enkele rol, hoe en waar is louter informatief
Comment
Comment