Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Of het een mooie foto is, fotografisch gesproken qua compositie en dergelijke, weet ik niet.
Zeker wel in ieder geval een beeld met een prachtige detaillering.
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Of het een mooie foto is, fotografisch gesproken qua compositie en dergelijke, weet ik niet.
Zeker wel in ieder geval een beeld met een prachtige detaillering.
Het is in dit forumonderdeel steeds weer een lastige zaak.
Gaat het om een mooie foto?
Zijn we documentair bezig?
Ik kan het allebei waarderen maar ik geef eerlijk toe dat ik de documentaire beelden het
meest interessant vind.
De mooie foto's lijken allemaal zo op elkaar. Iedereen is maar hetzelfde aan het doen in
plaats van te trachten iets unieker te zijn. Allemaal hetzelfde beestje in vergelijkbare
positie. Dezelfde papaverbloem met maar weinig verschillen.
OK, ik chargeer wel wat.
En dan zijn er ook nog de documentaire beelden die daarbij ook fotografisch heel mooi zijn.
Comment