maar de fotograaf kent mijn naam niet. Ik leef in tropische gebieden. (Costa Rica)
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Hi, ik ben een bloem
Collapse
X
-
-
Re: Hi, ik ben een bloem
oei heb je deze bewerkt
zit een halo rond je bloem
mits en van boven een stukje bij kan is de compo okGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
-
Oorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk berichtoei heb je deze bewerkt
zit een halo rond je bloem
mits en van boven een stukje bij kan is de compo okKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtmaar ik ben ni scherp ... :
En waar blijft de naamKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
-
Wat is er misgelopen in de achtergrond? er zitten ronde de bloem zeer storende vlekken. Slordig gebruik van de retoucheerstempel? Tevens een dubbel beeld (halo) rond de bloem.
Zou deze toch eens terug bewerken, want de compo en de bloem kan ik wel smaken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtEn waar blijft de naam
Van de miljoenen plantensoorten op deze aarde ken ik er in verhouding ook maar enkele hébedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Appendix Bekijk berichtWat is er misgelopen in de achtergrond? er zitten ronde de bloem zeer storende vlekken. Slordig gebruik van de retoucheerstempel? Tevens een dubbel beeld (halo) rond de bloem.
Zou deze toch eens terug bewerken, want de compo en de bloem kan ik wel smaken.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
Comment