Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
het stuifmeel van de mannelijke courgettebloem
gekozen voor beperkte DoF vooral voor het effect van die selectieve scherpte op de binnenkant van die bloem zelf
het origineel bovenaan is met f2.8, het beeld onderaan met f13, zelf vind ik de eerste leuker
groeten, frans
Last edited by Frakske; 7 september 2010, 21:52.
Reden: een opname met f13 bijgeplaatst
heel mooi met die scherpte op die puntjes ,ook prachtig van kleur ,voor mij persoonlijk zou de DOF nog ietsje meer mogen geweest zijn ,dat is mijn eigen mening hé
een schoontje frans
mooi zo enkel dat gele met een tikkeltje groen
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Oorspronkelijk geplaatst door Jos VanhengelBekijk bericht
Een uitstekende compositie, maar die ring met haartjes had voor mij ook scherp mogen zijn.
De ring is niet volledig daar er een stuk bloem in de weg zat, op de plekken waar de haartjes binnen het scherpstelvlak liggen zijn ze anders toch wél behoorlijk scherp IMHO al is dat een hele kleine zone, iets waar ik hier bewust voor gekozen heb met f2.8, misschien vind ik er nog wel eentje dat uit dezelfde positie met f13 gemaakt is, zo ja dan zet ik straks wel een linkje
Comment