Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
koolwitje in high key
Collapse
X
-
-
Re: koolwitje in high key
Vreemd plaatje maar wel mooiwww.maximpiessen.com
www.facebook.com/maximpiessenphotography
Workshops macrofotografie: www.maximpiessen.com/workshop
Comment
-
-
Niet mijn ding. Gelukkig dat smaken verschillen.
Een beetje meer contrast ( iets donkerder ) had deze mijn inziens beter gemaakt.
Maar dan is het waarschijnlijk geen high key meer.
Waarschijnlijk ook iets te veel moeten croppen om de stokjes in de hoeken te laten vertrekken zodat de vlinder bijna buiten het beeld valt?
Mis toch ook wat scherpte op de vlinder.
Grtz
LouisHet is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk berichtNiet mijn ding. Gelukkig dat smaken verschillen.
Een beetje meer contrast ( iets donkerder ) had deze mijn inziens beter gemaakt.
Maar dan is het waarschijnlijk geen high key meer.
Waarschijnlijk ook iets te veel moeten croppen om de stokjes in de hoeken te laten vertrekken zodat de vlinder bijna buiten het beeld valt?
Mis toch ook wat scherpte op de vlinder.
Grtz
Louis
over de benadering valt niet te discussiëren ....je houdt er van of niet....
over de technische opmerkingen toch het volgende:
idd ik heb gecropd om die gebroken stengel uit de hoeken te laten vertrekken ...die vlinder komt idd. bijna buiten beeld..........maar desondanks vind ik dat de compositie in evenwicht is.........
je opmerking over de scherpte.....mss niet vlijmscherp om de kleinste details te zien......maar dat is ook niet mijn bedoeling..........ik wil hier gewoon een sfeerbeeldje neerzetten van een koolwitje in een bepaalde context maar wel met voldoende scherpte zodat het geheel aangenaam blijft om naar de kijken.......enfin zo ervaar ik het toch.....
grtz
Jaak
Comment
-
Comment