Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Herfst???
Collapse
X
-
-
Re: Herfst???
Het licht zit wel mooi op die verdroogde bloemen maar k vind ook de BG een beetje té donker, niet veel. Verder wel een geslaagde compo !
grtjes, fabkeEen expert is iemand die binnen een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtMoet je ons daar nu al aan doen denken?..
Ik vind het een zeer geslaagde compo..Op dit slechte scherm hier komt hij wat donker over wat zou kunnen betekenen dat hij een heel pak helderder kan..of ben ik verkeerd daarin..Last edited by flower; 31 augustus 2010, 09:54.Alleen verstand is goed verdeeld, iedereen denkt er het meest te hebben.
MVG FLOWER Canon7D
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flower Bekijk berichthet zou kunnen heb het bewust zo gedaan zo gedaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtMoest even een paar keer lezen maar het is je volste recht om zelf te bepalen wat en hoe je plaatst..het is gewoon een kwestie bij mij van persoonlijke smaak.Alleen verstand is goed verdeeld, iedereen denkt er het meest te hebben.
MVG FLOWER Canon7D
Comment
-
-
vind het mooi zo, als ie lichter zou zijn, wordt het effect van het licht minder (dacht ik).
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtvind het mooi zo, als ie lichter zou zijn, wordt het effect van het licht minder (dacht ik).
grt,bouk.Alleen verstand is goed verdeeld, iedereen denkt er het meest te hebben.
MVG FLOWER Canon7D
Comment
-
Mooie sfeerwww.maximpiessen.com
www.facebook.com/maximpiessenphotography
Workshops macrofotografie: www.maximpiessen.com/workshop
Comment
-
-
Afblijven, net niet te donker