Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Die beperkte DoF is hier naar mijn smaak fantastisch goed gelukt. Ik houd ervan hoe een gedeelte van het beeld dan die "uitgeveegde" look krijgt. Bij sommige beelden werkt dat bijzonder goed en dat vind ik hier dus het geval. Zijn oog en tong zijn daarentegen erg scherp. Kleur is ook erg mooi.
Ik vind dit een erg geslaagde vlinderfoto.
Marleen
Die beperkte DoF is hier naar mijn smaak fantastisch goed gelukt. Ik houd ervan hoe een gedeelte van het beeld dan die "uitgeveegde" look krijgt. Bij sommige beelden werkt dat bijzonder goed en dat vind ik hier dus het geval. Zijn oog en tong zijn daarentegen erg scherp. Kleur is ook erg mooi.
Marleen
volg hier marleen, kan het absoluut niet beter omschrijven
volg hier marleen, kan het absoluut niet beter omschrijven
sluit me hier ook bij aan
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Marleen
Yep, ik volg hier ook Marleen, heel erg knap gedaan!
Comment