Update met aangepaste compo.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Stekelig (en update)
Collapse
X
-
Stekelig (en update)
Update met aangepaste compo.
Last edited by Red Falcon; 31 augustus 2010, 10:56. -
-
Re: Stekelig
Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht'k Weet het eigenlijk niet goed,'t kijkt precies niet prettig.Mss in een andere compo mooier ?
je bloemknop staat goed in deze compositie maar omdat de stekel zo ver naar boven rijkt lijkt deze te krap in z'n kader te zittenGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
Heel mooi, zo in dat tegenlicht
'k Zou er onderaan een stukje afcroppen en bovenaan een stukje bijzetten, waarom, is al gezegd'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Comment
-
-
prachtige licht inval en contrasterende kleuren
is het proberen waard
ik had voor dit onderwerp gekozen voor een vertikaal beeld en het dan uiteraard rechter gezet hé.
Comment
-
Mij zegt deze niet zo veel... wel mooi lichtwww.maximpiessen.com
www.facebook.com/maximpiessenphotography
Workshops macrofotografie: www.maximpiessen.com/workshop
Comment
-
Bedankt voor de reacties en de suggesties.
Heb nog even mijn huiswerk gemaakt, en een update geplaatst.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk berichtBedankt voor de reacties en de suggesties.
Heb nog even mijn huiswerk gemaakt, en een update geplaatst.bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Re: Stekelig (en update)
je up-date is stukken beter
veel aangenamer om te kijken,naar het mooie licht dat je hier gevangen hebtGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
Re: Stekelig (en update)
Oorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk berichtje up-date is stukken beter
veel aangenamer om te kijken,naar het mooie licht dat je hier gevangen hebt
yep, ook mijn mening
Comment
Comment