Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
mauve ipv verlichtende kleuren
Collapse
X
-
mauve ipv verlichtende kleuren
-
-
Re: mauve ipv verlichtende kleuren
Ik kan er niet aan doen, maar dat kleine blaadje dat er net niet helemaal opstaat linksonder stoorde mij ook al wat in je verlichte ... de compo, bovenkant heb je meteen goed aangepast hier.
Ik denk dat je een leukere foto kan maken van een bloempje dat net niet ontloken is dan van dit dat eigenlijk al uitgebloeid is.bedankt om te kijken of te reageren, frans !
-
Oorspronkelijk geplaatst door moniq Bekijk berichtMooi van kleur en leuke knopjes.
Heb het gevoel dat ie iets te eng in het kader zit.
groetjes
moniqOorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtIk kan er niet aan doen, maar dat kleine blaadje dat er net niet helemaal opstaat linksonder stoorde mij ook al wat in je verlichte ... de compo, bovenkant heb je meteen goed aangepast hier.
Ik denk dat je een leukere foto kan maken van een bloempje dat net niet ontloken is dan van dit dat eigenlijk al uitgebloeid is.
deze was de mooiste in combinatie met de knopjes, had juist flink geregend die nacht.
Volgend jaar misschien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MG-TF Bekijk berichtvoor de compo kon ik niet anders vanwege storende elementen, vond dit ook spijtig
deze was de mooiste in combinatie met de knopjes, had juist flink geregend die nacht.
Volgend jaar misschienbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtIngrid, kom maar af, ik heb nog zo een blauwe hibiscus (en andere ook) die juist begint te bloeien, je kan uw talent daar botvieren
Comment
-
-
mooi zacht plaatje ingridGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
Fijn en zacht
'k Zou maar eens goed nadenken over dat aanbod van Frans, als je dan nog eens zijn 'superlens ' mag lenen, is 't hek helemaal van de dam'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Comment
Comment