Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
das een mooitje! khoop dat er nu zaterdag ook nog zitten want het is aan onze beurt...bedankt alvast hasseltenaar!
khoop alleen dat ze nog durven komen na die eerste horde BD-ers !!!
das een mooitje! khoop dat er nu zaterdag ook nog zitten want het is aan onze beurt...bedankt alvast hasseltenaar!
khoop alleen dat ze nog durven komen na die eerste horde BD-ers !!!
Hilde, wij zijn daar héél lief voor geweest en hebben beloofd dat er nog gaan komen..zodus...zodoende...
'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
heel knap de update 'k Zou zelf durven bijsnijden tot onderaan waar het blad de kader raakt, dus meer een pano maken. Maarja dat is mijn idee en 't is tenslotte jou foto
heel knap de update 'k Zou zelf durven bijsnijden tot onderaan waar het blad de kader raakt, dus meer een pano maken. Maarja dat is mijn idee en 't is tenslotte jou foto
Ik volg een beetje aangaande de pano, maar dan met de verhoudingen van de originele.
Vind de update net iets te dichtbij gecropt geworden. Gewoon mijn gedacht natuurlijk hé
In elk geval weer een mooi kikkertje extra op dit forum
Comment