Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Om verschillende redenen kan ik een tijdje niet meer op BD komen, dit was voorlopig mijn laatste foto, misschien tot in de paddo-tijd !
Dat de foto weg is...daar heb ik ook mijn reden voor
Groetjes
Jacky
'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Re: Naarstige mama ...ook voor een poosje de laatste
oei foto weg ,dat is eventjes schrikken ,maar het is zoals je zegt je zal er wel je reden voor hebben al hoop ik dat je ook niet te lang zult wegblijven (ik ook niet trouwens) ,ik zou ze hier echt missen , zoals al die pareltjes dat je hier liet zien ,tot gauw
Re: Naarstige mama ...ook voor een poosje de laatste
Ik ga mijn naarstige mama hier wat missen maar ik weet dat ze het razend druk heeft.
Ik zie haar misschien op hun fotosalon daar in Scherpenheuvel, wanneer was dat weer, ergens begin october.
En ik kijk ondertussen toch uit naar haar wederoptreden, dat gaat niet ongemerkt voorbij gaan denk ik
Ik ga mijn naarstige mama hier wat missen maar ik weet dat ze het razend druk heeft.
Ik zie haar misschien op hun fotosalon daar in Scherpenheuvel, wanneer was dat weer, ergens begin october.
En ik kijk ondertussen toch uit naar haar wederoptreden, dat gaat niet ongemerkt voorbij gaan denk ik
Frans,
Zie het subforum : "Waarheen vandaag"
Maar jij krijgt uiteraard nog een persoonlijke uitnodiging of wat dacht je ?
Comment