Inderdaad na een nacht van regen.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Natte morgend
Collapse
X
-
-
Re: Natte morgend
Mooie reflecties en compo Maar... ik mis wat scherpte.
Aan je BG is ook een beetje werk, die witte streep en vlekjes zou 'k wegppoetsen'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jacky2 Bekijk berichtMooie reflecties en compo Maar... ik mis wat scherpte.
Aan je BG is ook een beetje werk, die witte streep en vlekjes zou 'k wegppoetsen
je achterste druppels hadden iets meer scherpte mogen hebben die licht net iets te veel op de voorste druppelsGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jacky2 Bekijk berichtMooie reflecties en compo Maar... ik mis wat scherpte.
Aan je BG is ook een beetje werk, die witte streep en vlekjes zou 'k wegppoetsenOorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk berichtik volg
je achterste druppels hadden iets meer scherpte mogen hebben die licht net iets te veel op de voorste druppels
Is het zo ongeveer wat jullie in gedachte hadden?
Aan de scherpte is helaas niet veel meer te doen vrees ik.
Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk berichtik volg
je achterste druppels hadden iets meer scherpte mogen hebben die licht net iets te veel op de voorste druppels'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Comment
-
Sorry, maar deze is echt niet scherp genoeg.
Ik heb dit ook eens geprobeerd en ik MOEST stacken om een volledig scherp beeld te krijgen. (Omdat de scherpte van de reflectie helemaal anders ligt dan die van de tak, ik deed het wel met de mp-e 65, ik weet niet hoe het met andere macrolenzen zit.)www.maximpiessen.com
www.facebook.com/maximpiessenphotography
Workshops macrofotografie: www.maximpiessen.com/workshop
Comment
-
Comment