Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ma-de-liefjes

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Ma-de-liefjes

    vind dit een heel mooi zomers plaatje, hoe ze allemaal naar rechts buigen..., blijkbaar stond er toch wat wind!!!
    groetjes
    hilde
    groetjes
    hilde

    Comment


    • #17
      Re: Ma-de-liefjes

      Bedankt iedereen voor de reacties.
      Hier is idd photoshop aan te pas gekomen. Dit is een stack van 5 foto's.
      Omdat het redelijk winderig was denk ik dat hierdoor soms iets fout gegaan is bij het samenvoegen in photoshop ... had het zelf wel bemerkt maar k vond het toch leuk genoeg om te plaatsen.
      Misschien wel beter in beoordeling, das juist.
      vriendelijke groeten,
      fabke
      Een expert is iemand die binnen een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt.

      Comment


      • #18
        Re: Ma-de-liefjes

        Oorspronkelijk geplaatst door fabke Bekijk bericht
        Bedankt iedereen voor de reacties.
        Hier is idd photoshop aan te pas gekomen. Dit is een stack van 5 foto's.
        Omdat het redelijk winderig was denk ik dat hierdoor soms iets fout gegaan is bij het samenvoegen in photoshop ... had het zelf wel bemerkt maar k vond het toch leuk genoeg om te plaatsen.
        Misschien wel beter in beoordeling, das juist.
        vriendelijke groeten,
        fabke
        ik denk dat dit toch perfect te doen is in photoshop maar enkel met een zeer corecte selectie en heeel veeeeel geduld
        Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
        Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

        Comment


        • #19
          Re: Ma-de-liefjes

          maar k vond het toch leuk genoeg om te plaatsen
          ik ook, zeker weten ... mss. niet het "perfecte" plaatje maar toch aangenaam om te bekijken. Mss. de moeite om nog eens opnieuw door PS te halen?
          The quickest way to make money at photography is to sell your camera

          Comment


          • #20
            Re: Ma-de-liefjes

            een plaatje waar je een goed gevoel bij krijgt... fleurig hoor..

            Comment

            Working...
            X