Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Hehe Vicky, je blijft het doen Maar hier mis ik een klein beetje DOF, een paar mm meer ware mij beter geweest... Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Als ik nog eens in Herentals kom, kom ik ze mee losmaken.
Moest dit vroeger altijd doen met de breiwol van mijn moeder.
Weer eentje om " U " tegen te zeggen.
Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Het is een winterharde reukerwt die ik over sedum laat groeien (om daar in de zomer ook wat kleur te hebben) maar omdat hij geen houvast vind aan een rek slingert hij overal overheen op zoek naar steun en die vind hij bij andere bladeren en stengels van .... ja hemzelf. Door de droogte heb ik hem moeten bijsnijden en nu krijgt hij allemaal frisse groene blaadjes en ranken.
Comment