het was een klein witje waarvan het toch enkele dagen heeft geduurd voor ik het eindelijk kon strikken ,het beestje fladdert constant heel diep tussen de lage struiken in het bos ,en is volgens ik heb ondervonden heel moeilijk te benaderen ,en als je dan de kans hebt, doordat het altijd zo diep verborgen zit ,is het ook moeilijk om een beetje de BG zuiver te houden ,staartje zit een klein beetje verborgen maar dit was dan ook mijn enige kans ,ik had amper 5 fotookes en het was weer weg,ik zat ook helemaal onder die zaadjes met die weerhaakjes die aan je kleren blijven haken ,fffffff het vliegt ook anders dan een gewone vlinders het is zo heel lichtjes fladderen ?ik hoop dat de naam juist is ,weer ééntje van op Corfu
dank voor het kijken
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
ik dacht het boswitje
Collapse
X
-
-
Re: ik dacht het boswitje
Erg mooie belichting! (gewoon gebruik gemaakt van het natuurlijke licht?)www.maximpiessen.com
www.facebook.com/maximpiessenphotography
Workshops macrofotografie: www.maximpiessen.com/workshop
-
Dit is een fijne hoor, mooi belicht.
Niks meer aan doen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mpke Bekijk berichtErg mooie belichting! (gewoon gebruik gemaakt van het natuurlijke licht?)
Comment
-
-
zeer geslaagd plaatje met dat natuurlijke lichtGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
-
Heel knap heel mooi belicht
Grt
TheikeMijn Site http://www.theovanvlierden.be
Comment
-
Je moeilijke opdracht is heel goed uitgevallen !!
Het lijfje geeft bijna licht en het zonnetje in de vleugeltjes, knap !!!
grtjes, fabkeEen expert is iemand die binnen een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThierryM Bekijk berichtBoswitje is correct, vlieg hier ook maar is vrij zeldzaam.
Speciale foto, mooi moment.
OT Mooi het natuurlijk licht gebruikt met gevolg een mooi plaatje.Mvg.
Robert
Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde
Comment
-
Wat een mooi licht had je hier Patje ! De vlinder staat er prachtig op en...dan nog een zeldzame !'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Comment
Comment