Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Het voordeel van enkele koolsoorten in de moestuin is het feit dat daar
koolwitjes op afkomen. Al hebben ze een voorkeur voor onze radijsjes, die ik
laat bloeien voor zaadwinning voor gebruik in het volgende seizoen...
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Ik vind het ook jammer van de bloempje onderaan. Vlinder had iets hoger mogen staan, zodat het bloemetje er volledig op stond. Voor de rest prima foto.
Ik vind het ook jammer van de bloempje onderaan. Vlinder had iets hoger mogen staan, zodat het bloemetje er volledig op stond. Voor de rest prima foto.
Ook mijn gedacht, toch een hele mooie !
'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Mooi, enkel had er bovenaan wat af gemogen en onderaan dat bloemetje er volledig op...
Absoluut, ik kan het alleen maar enorm eens met jou zijn en wilde graag dat het mogelijk was. Op de foto staan de enige twee puntgave bloemen die het plantje nog had te bieden, tot halverwege het onderste blaadje op de foto verkeerden bloemetjes in diverse stadia van ontbinding. Ik kon dit met geen mogelijkheid met Photoshop weghalen, vandaar mijn keuze voor deze crop.
Iedereen weer enorm bedankt voor de opbouwende kritieken en tips!
Comment