Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
heel mooi scherp maar kijkt een beetje moeilijk vind ik (ik hou er bijna een stijve nek aan over)ik heb hem eens een kwartslag naar links gedraaid en volgens mij was het niet zo vermoeiend ,maar of het beter is weet ik niet
heel mooi scherp maar kijkt een beetje moeilijk vind ik (ik hou er bijna een stijve nek aan over)ik heb hem eens een kwartslag naar links gedraaid en volgens mij was het niet zo vermoeiend ,maar of het beter is weet ik niet
Ik ben altijd voorstander van te posten zoals de foto genomen is. Dit is echter de eerste waar ik ook eens mijn laptop voor ondersteboven gehouden heb
Maar uiteindelijk mag hij zo blijven hoor.
Hij hing inderdaad onderstebove... had 'm zelf ook al gedraaid, maar dan kijkt ie ook niet lekker...en de druppels rechts zouden dan niet meer kloppen, want die liggen op het blaadje...heb er nog een paar vanuit een ander standpunt, zal er van de week nog een posten. Ik vond deze zelf erg gaaf omdat iet zo uit de bloem lijkt te komen, de draadjes houden de bloemblaadjes bij elkaar.
Gr. Francois
BD1769NL, Sony A850, glas 16 - 400mm, Canon G9, statieven, studioflitsset etc. en mijn MacBook Pro I5 Flickr of Mijn Website
Comment