Mooi beestje, bleef even zitten vooraleer in de grote wijde wereld te springen:
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Struiksprinkhaantje..
Collapse
X
-
Struiksprinkhaantje..
Labels: Geen
-
-
Re: Struiksprinkhaantje..
Een mooi zacht plaatje met prima compo/kleuren en belichting...
Heb wel een kleine twijfel over de scherpte van het koppie, maar echt storend is het niet...
-
is altijd lastig, een sprinkhaante in een struik dusdanig te fotograferen dat de achtergrond niet storend wordt, vandaar dat ik meestal probeer met een zo groot mogelijk diafragma te werken en dan moet je je scherpte ïetwat "verdelen" om het zo maar te zeggen.Mijn beste Foto moek nog trekke.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Closupshooter Bekijk berichtis altijd lastig, een sprinkhaante in een struik dusdanig te fotograferen dat de achtergrond niet storend wordt, vandaar dat ik meestal probeer met een zo groot mogelijk diafragma te werken en dan moet je je scherpte ïetwat "verdelen" om het zo maar te zeggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Closupshooter Bekijk berichtis altijd lastig, een sprinkhaante in een struik dusdanig te fotograferen dat de achtergrond niet storend wordt, vandaar dat ik meestal probeer met een zo groot mogelijk diafragma te werken en dan moet je je scherpte ïetwat "verdelen" om het zo maar te zeggen.The Knight That Says Ni...kon
Comment
-
-
Mooi hoor
Want geen makkelijke klanten met hun lange antennes
Greetz, Kariboe* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment
Comment