Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wat krap in het kader,
maar wat een mooie kleuren en zacht, omfloerst licht
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
De achterste bloem eist niet direct de aandacht op bij het origineel. Maar bij het langer bekijken kan je daar ook de details nog wat bewonderen.
Update is dan weer 'klassieker' met de wazige bloem op de achtergrond.
Voorkeur gaat bij mij dan uit naar het origineel I rest my case
De achterste bloem eist niet direct de aandacht op bij het origineel. Maar bij het langer bekijken kan je daar ook de details nog wat bewonderen.
Update is dan weer 'klassieker' met de wazige bloem op de achtergrond.
Voorkeur gaat bij mij dan uit naar het origineel I rest my case
Grtz,
K.
dacht dat ik alleen was vind in de eerste ook een mooie verloop
van onscherpte dat zeker niet mis is het tweede is dan meer geknutseld vind ik
als het namelijk zo gefotografeerd is laat het dan zo is mijn mening .
of f getal ietsje lager zetten .
bij de eerste zie je toch ook nog detail in de tweede bloem
als je die er niet op wilde had hem dan gewoon dichtgeknepen
of bloem er af gelaten (mischien snoeien)
nee geef mij maar de eerste prachtig
Ja, dit is het voor mij , behalve dat er wat scherpte verloren gegaan is op de voorste bloem. Misschien vergeten verscherpen na resizen ? Is duidelijk minder scherp. (Ja ik ben nen moeilijken mens he )
Maar het gaat hier om die achterste bloem natuurlijk. Je hebt die heel goed geblurred, waarbij je geen verschil ziet tussen de originele onscherpte, en die die jij toegevoegd hebt. Knappe bewerking
Het probleem bij de eerste was dus het scherpteverloop. De voorste bloem gaat van scherp naar onscherp (van rechts naar links), en bij de achterste net omgekeerd van onscherp naar scherp.
Die tweede druppel die dan scherp was, eiste te veel aandacht, ten nadele van de hoofdbloem+druppel.
Nu is het wat klassieker, of volgens de regeltjes, maar nu kijk je veel aangenamer naar de eerste druppel.
Deze foto is nu af voor mij (na terug wat opscherpen )
doe mij ook maar je eerste moniq
zeer mooi plaatje
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment