Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
dit lijkt me eerder iets van : "red me!!", maar ze lijken wel van de regen in de drup te belanden...wat is het gele? advocaat?
heel knap plaatje, prachtige ongewone kleurtjes
Niet best als je vijver er chocoladebruin bij ligt. Leuke actiefoto van deze waterlopers. De onderste niet helemaal scherp, maar die zal het met momenten zelf ook wel even niet zo scherp hebben gezien (al dan niet onder invloed van chocola). Gr. Niek
Bedankt voor de reacties.
En nee hoor, er groeit nog net geen advocaat op mijn vijver, het is een vergeeld waterlelieblad. En waar die bruine kleur vandaan komt, weet ik niet zo direct, ik vermoed een combinatie van de zwarte vijverfolie en de gele paraplu die naast de vijver stond.
Da's een hele mooie !
Mooie kleurcombo geel / bruin
ik volg een zeer mooi plaatje
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment