Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
yep een joekel van een beest
vind ze dit jaar wel erg groot zijn
ze een normaal een stuk kleiner, denk dat er voedsel genoeg aanwezig is dit jaar
deze komt zo uit de cam er niets van af gesneden
let er tegenwoordig op dat de compo al een beetje snor zit voor ik afdruk
Heb ook al vele van die kanjers gezien. Wel nog niet geprobeerd er een plaatje van te maken. En om een beter dan dit te maken, moet je van goede huize zijn. Super mooi.
Mvg.
Robert
Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde
Ze staat er mooi op.
Had deze geen laddertje gemaakt? De broer van deze zit momenteel hier ook in de tuin. Alleen moet die zich nog een beetje verplaatsen om een leuke BG erbij te krijgen.
maar ingrid toch!!! 30 cm is net vergenoeg voor deze mooie spin in beeld te brengen
als ik soms op mijn knieën zit in het gras denk denk ik er gewoon niet aan welke griezels er allemaal rond kruipen
Ze staat er mooi op.
Had deze geen laddertje gemaakt? De broer van deze zit momenteel hier ook in de tuin. Alleen moet die zich nog een beetje verplaatsen om een leuke BG erbij te krijgen.
nee inderdaad lut
ik werd in de wei op een aangename manier verrast door schotse hooglanderunderen die plots achter me stonden zodra ik een stap opzij zette kroop deze omhoog in zijn web waardoor ik deze BG verkreeg
heb ze vandaag weer gezien nu staat zij er op met een laddertje maar de Bg van deze is niet zo mooi
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
nee inderdaad lut
ik werd in de wei op een aangename manier verrast door schotse hooglanderunderen die plots achter me stonden zodra ik een stap opzij zette kroop deze omhoog in zijn web waardoor ik deze BG verkreeg
heb ze vandaag weer gezien nu staat zij er op met een laddertje maar de Bg van deze is niet zo mooi
Euh, laddertje ? Is dit een insider ? Snap het in ieder geval niet...
Deze spinnen weven vaak een dichter gestreept stuk web kruislings of diagonaal aan het centrum van hun web. Dit lijkt idd veel op een laddertje van vorm.
Ik weet niet wat de functie hiervan is. In Sri Lanka zat er ook een spin die blijkbaar graag eens afwisselde: op sommige dagen 4 ladders in kruis en op andere dagen maar 2 diagonaal tov de plaats waar ze hing...
Deze spinnen weven vaak een dichter gestreept stuk web kruislings of diagonaal aan het centrum van hun web. Dit lijkt idd veel op een laddertje van vorm.
Ik weet niet wat de functie hiervan is. In Sri Lanka zat er ook een spin die blijkbaar graag eens afwisselde: op sommige dagen 4 ladders in kruis en op andere dagen maar 2 diagonaal tov de plaats waar ze hing...
Comment