Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Dit blijft uiteraard de mooiste vlinder die we hier kennen
Wat de foto betreft : deze pose is te vlak. Geen lichtspel, de vlinder lijkt tegen een BG geplakt (ik weet dat dit niet zo is). Ik zie ze liever als je ze ergens ziet op zitten.
Wel indrukwekkend : 500mm uit de hand voor een vlinder
Dit blijft uiteraard de mooiste vlinder die we hier kennen
Wat de foto betreft : deze pose is te vlak. Geen lichtspel, de vlinder lijkt tegen een BG geplakt (ik weet dat dit niet zo is). Ik zie ze liever als je ze ergens ziet op zitten.
Wel indrukwekkend : 500mm uit de hand voor een vlinder
Het is zoals je reeds zegt het is net of hij is er op geplakt , maar als je deze foto bekijkt genomen met de Canon G10 dat lijkt het ook een beetje of de vlinder is er op geplakt , gewoonweg omdat deze zo groot is ten opzichte van al de rest in je foto .
Ik zou natuur ijk ook het diafragma kunnen aanpassen , maar ...het probleem is dat mijn sigma lens het scherpst is op 6.3 .
Maar al bij al , ik was blij dat ik ze nog ééns heb mogen bewonderen en vastleggen .
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment