..'k ben bezig met de updates voor mijn webstek, deze kwam ik nog tegen in mijn archiefje
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Eens een fantasieke...
Collapse
X
-
-
Re: Eens een fantasieke...
Leuk !
Lijkt mij wel een echte spiegeling ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk berichtLeuk !
Lijkt mij wel een echte spiegeling ?
in elk geval heel knap!
groetjes
hildegroetjes
hilde
Comment
-
-
een mooie spiegeling zo op die spiegel
al heb ik de indruk dat dit beestje de geest reeds had gegeven aan z'n pootjes te zien(samengetrokken)Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
-
al heb ik de indruk dat dit beestje de geest reeds had gegeven aan z'n pootjes te zien(samengetrokken)[/QUOTE]
Juist niet Liliane, laat ons zeggen dat die 'kakelvers' was.
Om het raadsel op te lossen : een vriendin arriveerde hier met een doosje in haar hand : "Ik heb wat voor je : een vlinder die aan 't ontpoppen is !"
Als wij dat doosje opendeden wàs die al ontpopt en sprong pardoes op mijn salontafel.
Hoe ik aan die BG- kleur kom, is me een raadsel omdat op die tafel een blauwachtig glas ligt als blad.
Rap fotoke genomen en buitengezet, een poosje later is hij aan zijn maidenflight begonnen !'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jacky2 Bekijk berichtal heb ik de indruk dat dit beestje de geest reeds had gegeven aan z'n pootjes te zien(samengetrokken)Juist niet Liliane, laat ons zeggen dat die 'kakelvers' was.
Om het raadsel op te lossen : een vriendin arriveerde hier met een doosje in haar hand : "Ik heb wat voor je : een vlinder die aan 't ontpoppen is !"
Als wij dat doosje opendeden wàs die al ontpopt en sprong pardoes op mijn salontafel.
Hoe ik aan die BG- kleur kom, is me een raadsel omdat op die tafel een blauwachtig glas ligt als blad.
Rap fotoke genomen en buitengezet, een poosje later is hij aan zijn maidenflight begonnen !
oef !!!! blij dit te horen dat verklaard waarom zijn pootjes er zo uitzien
wist blijkbaar nog niet hoe hij ze moest gebruiken
en dan al ommidelijk op zo een gladde ondergrond tja dat verklaard veel héGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
Een fantasieke dat er mag zijn, zeer creatief omgesprongen met de situatie...heel erg mooi Jacky
Comment
Comment