...je staat er soms van verstomd dat ze niet pardoes naar beneden vallen door hun halsbrekende toeren ...
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Kleine akrobaat
Collapse
X
-
-
Re: Kleine akrobaat
Amai, er wordt hier wat knap werk gepost de laatste tijd !
Ook weer een toppper ! Prachtig
Jammer van dat koppeke, dat niet 100% scherp is, maar het wou zou dicht bij jou komen, dus da's niet evident...
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk berichtAmai, er wordt hier wat knap werk gepost de laatste tijd !
Ook weer een toppper ! Prachtig
Jammer van dat koppeke, dat niet 100% scherp is, maar het wou zou dicht bij jou komen, dus da's niet evident...'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Comment
-
Inderdaad, veel beter !
Oorspronkelijk geplaatst door Jacky2 Bekijk berichtOeps ! Vergeten te verscherpen na 't verkleinen, 'k heb hem al vervangen
Comment
-
Die staat er mooi op...er zitten er veel bij mijn vijver, maar krijg ze er nooit volledig scherp op. Da's jou wel gelukt. Gr. FrancoisBD1769NL, Sony A850, glas 16 - 400mm, Canon G9, statieven, studioflitsset etc. en mijn MacBook Pro I5
Flickr of Mijn Website
Comment
-
-
staat er mooi op jacky
of mogen we nog jackske zeggenGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
Zalig plaatje, en inderdaad, sommige exemplaren schijnen totaal niet te beseffen dat de zwaartekracht al is uitgevonden. Wat voor rups is dit eigenlijk?
En als ik eerlijk mag zijn, ik vond Jackske toch sympatieker klinken hoor. (Of is het onbeleefd om dat te zeggen???
Comment
-
Zeer mooi, lekker scherp...weer sterk Jacky
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Appendix Bekijk berichtZalig plaatje, en inderdaad, sommige exemplaren schijnen totaal niet te beseffen dat de zwaartekracht al is uitgevonden. Wat voor rups is dit eigenlijk?
En als ik eerlijk mag zijn, ik vond Jackske toch sympatieker klinken hoor. (Of is het onbeleefd om dat te zeggen???
Als jij Jackske sympatieker vindt, mag je mij gerust zo noemen hoor'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Comment
Comment