Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Haha, die staat er mooi op, en ze zijn niet gemakkelijk te platen !
Ik zie ze bij mij hier ook in de lavendel rond zoeven. Hele nerveuze beesten, die hoogfrequent met de vleugels fladderen. Ze zitten een fractie van een seconde op een bloem en ze zijn weer weg.
Ik denk dat het nachtvlinders moeten zijn, maar dat wist je wschl zelf ook wel
Ik hoop ze 's morgens vroeg eens te kunnen zien om ze makkelijker te kunnen platen, maar dan zijn ze spoorloos, ook de andere vlinders (koolwitjes en zandoogjes).
Nu vraag ik mij dus af waar die de nacht doorbrengen...
Haha, die staat er mooi op, en ze zijn niet gemakkelijk te platen !
Ik zie ze bij mij hier ook in de lavendel rond zoeven. Hele nerveuze beesten, die hoogfrequent met de vleugels fladderen. Ze zitten een fractie van een seconde op een bloem en ze zijn weer weg.
Ik denk dat het nachtvlinders moeten zijn, maar dat wist je wschl zelf ook wel
Ik hoop ze 's morgens vroeg eens te kunnen zien om ze makkelijker te kunnen platen, maar dan zijn ze spoorloos, ook de andere vlinders (koolwitjes en zandoogjes).
Nu vraag ik mij dus af waar die de nacht doorbrengen...
Inderdaad, gisteren ook een massa van deze gezien, maar om die te platen..
Deze staat er wel mooi op.
Mvg.
Robert
Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde
ha het is blijkbaar algemeen ,het was mij ook al opgevallen dat deze soort nachtvlinder gewoon overdag vliegt (en s'avonds doodmoe in slaap valt)
hij staat er wel mooi op ,ik heb het ook al enkele keren geprobeerd maar nog niet gelukt ,veel te snel of ik te traag
Ik zag ze bij de buur ook op zijn lavendel, ik ben met de camera tot ginder gegaan en ik kreeg niks deftig in beeld
chapeau dat je deze toch deftig in uw kaske kreeg, staat er nog vrij goed op ook
Kan best zijn dat het nachtvlinders zijn, hoor, maar bij mij vlogen ze toch zeer enthousiast overdag rond op mijn lavendel. Dikwijls proberen te trekken, maar het is me nooit gelukt. Daarom chapeau.
En nu is mijn lavendel uitgebloeid en vliegt er niets meer op...
die heb je mooi te pakken moniq
wat het zijn zeer lastige klanten
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment