Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nog een korenbloempje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: nog een korenbloempje

Oorspronkelijk geplaatst door Appendix Bekijk bericht
    Staat er zeer teder op.

Waar vind je die bloemen nog??? Doet me denken aan mijn jeugd, toen de korenvelden er nog vrolijk door opgefleurd werden.
    mijn gevoel is hier helemaal hetzelfde ,vroeger als kind stond dat overal in de velden ,nu vind ik dat hier nergens meer

Comment

Allemaal bedankt voor de leuke reacties !

Hier in de buurt staan er hier en daar gelukkig nog enkele maar da's ook in verre na niet wat er in mijn jeugd van stond.
      Dat ze nagenoeg uitgeroeid zijn hebben we allemaal te danken aan de petroleumindustrie, een verwerkt afvalprodukt was geschikt om zowat alle tweezaadlobbigen dus bijna alle planten behalve grassen die eenzaadlobbig zijn te vernietigen. "Shell Weedkiller W" noemde die brol destijds, wordt waarschijnlijk nog steeds gebruikt en IMHO veel gevaarlijker voor de gezondheid dan genetisch gemanipuleerde gewassen
      frans
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Mooi afstekend kleurtje tegen die BG
        Dat spinnetje is een leuke extra

Grtz,
        K.

Comment

Jij bent toch echt een kei in 't platen van wilde bloemekes hé, altijd hebben die heel wat meer als het doorsneeplaatje

Weer genieten geblazen
          'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
          Grtjs, Jacky

Comment

Zeer mooi vastgelegd
            En bewaar hem maar goed want ze worden/ zijn zeldzaam.!

Groetjes chrit
            Grootse dingen zijn vaak gegrondvest op een stevige onderlaag van mislukking.

Comment

Mooi kleuren en dito prentje.
              Mvg.
              Robert
              Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Working...
              X