Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
waaa ,wat een prachtig exemplaar ,prachtige details in een heel mooie belichting ,weeral prachtig gedaan hoor Jacky
vind je die soort alleen maar in het binnenland miss? ,hier heb ik die nog nooit gezien
Patrick, al mijn libellekes - uitgezonderd de heidelibellen - fotografeer ik op hetzelfde natuurgebiedje, hier niet veraf. De vuurlibel is een vrij veel voorkomende libel hoor!
Wegens 'onstandigheden' een poosje geen zin meer gehad in fotografie. Toen ik deze tijdens een ochtendwandeling met de hond ontdekte ben ik toch maar mijn camera gaan halen.
een heel schoontje Jacky En goesting of geen goesting steeds je camera mee nemen je ziet maar hé. Je had gelukt deze keer dat ze er nog zat toen je terug kwam
't Ja, het besluip ons allemaal al wel eens zeker zo van die minder dagen....maar eerlijk, 't zou toch een grote zonde zijn al dit moois van jou te moeten missen....keep it up meisje
Comment