Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Rupsje op verdroogde kamille in bedje van tegenlicht.
Re: Rupsje op verdroogde kamille in bedje van tegenlicht.
heeft iets sprookjesachtig zo met dat tegenlicht
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Hartelijk dank voor de mooie reacties.
Wat de BG betreft; ik had daar al veel storende elementen uitgehaald, nog verdere wegwerking durfde ik niet zo goed uit angst dat de foto daardoor te plat zou worden.
Maar misschien moet ik het toch nog eens rustig bekijken.
Ik heb even een update geplaatst waarin de achtergrond ontdaan is van storende elementen. Persoonlijk vind ik die nu ietwat te vlak. Misschien te rigoureus te werk gegaan?
Ik heb even een update geplaatst waarin de achtergrond ontdaan is van storende elementen. Persoonlijk vind ik die nu ietwat te vlak. Misschien te rigoureus te werk gegaan?
Comment