Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik ken niks van vlinders, maar ik weet dat er ook koolwitjes zijn.
Ik zou denken dat dit een koolwitje is, en dit (klik) een geaderd witje is ? Kweet het niet hoor....
die beestjes weten dat ze op z'n voordeligst uitkomen op een purpere bloem denk ik , maar je moet ze dan ook nog knap vastleggen! en dat is hier wel het geval
Ik ken niks van vlinders, maar ik weet dat er ook koolwitjes zijn.
Ik zou denken dat dit een koolwitje is, en dit (klik) een geaderd witje is ? Kweet het niet hoor....
Ik heb er ook weinig verstand van, maar wie de juiste naam weet mag het zeggen
Alvast bedankt voor de moeite
Groetjes chrit.
Last edited by Chrit; 17 juli 2010, 15:33.
Reden: taalfout
Grootse dingen zijn vaak gegrondvest op een stevige onderlaag van mislukking.
Ik heb er ook weinig verstand van, maar wie de juiste naam weet mag het zeggen
Alvast bedankt voor de moeite
Groetjes chrit.
staat er mooi op chrit
dit is het Kleine koolwitje zie je aan de witte sprieten
van het grote koolwitje zijn deze zwart + het zwarte vleugeltipje is nog donkerder
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment