Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Gauw even opgezocht en dit zou een zeldzame waarneming kunnen zijn. Volgens de lectuur die ik hier heb, zou die enkel voorkomen in het zuiden van het land en dan enkel in de provincie Namen.
Aan de gevederde antenne zie je dat het een mannetje is. Onlangs zelf een vrouwtje gepost (titel: Blauw metallic).
Maar bij mijn weten is het niet deze, maar de bruine metaalvlinder die eerder zeldzaam is.
De glinstering op de vleugeltjes heb je mooi weergegeven.
Aan de gevederde antenne zie je dat het een mannetje is. Onlangs zelf een vrouwtje gepost (titel: Blauw metallic).
Maar bij mijn weten is het niet deze, maar de bruine metaalvlinder die eerder zeldzaam is.
De glinstering op de vleugeltjes heb je mooi weergegeven.
Ik ben nu al een jaar of drie bezig met macro,alle dagen op pad als het weer het toelaat
Maar ik ben hem nog nooit tegen gekomen ,ik ben er heel blij mee weer eentje bij mijn collectie.
Grt
Theike
knap op de plaat gezet, die scherpte op zijn antennetjes
ah zo heet dat beestje, heb deze ook vorige week tegen gekomen, maar mijn poging is niet zo gelukt als de deze
Comment