Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

tussenstop sint-niklaas

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: tussenstop sint-niklaas

Volgens mij is het geen mot maar een nachtvlinder,Mooie opname
    Grt
    Theike
    Mijn Site http://www.theovanvlierden.be

Comment

mooi beesteje en dito plaatje

greets
      je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
      www.korandoke.be

Comment

Prachtig plaatje, hele mooie kleuren.

Vriendelijke groet,

Hilde
        Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
          Lang geleden dat ik er nog zo een zag,
          knap !

hopelijk komt hij hier ook eens langs

frans
          Als je graag een paar motten wil hebben komen wij wel eens langs
          Wist niet dat een mot zulke mooie kleuren had
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Amai, indrukwekkend !

En dan nog een stack van 30 foto's
            www.damafoto.be
            Facebook Damafoto

Comment

wat een pracht beestje
              staat er mooi op
              Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
              Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                Staat er mooi op deze mot (vlinder), heb er hier eergisteren ook eentje op bezoek gehad en de foto's volgen nog.
                Deze mot noemt "Groot Avondrood" en behoort tot de pijlstaartvlinders en komt toch met regelmaat voor in onze contreien

Over de foto in zijn geheel, spijtig dat je hem niet hebt op een natuurlijke ondergrond of met een natuurlijke achtergrond, de plastiekerige ondergrond doet volgens mij een beetje afbreuk aan deze voor de rest wel mooi belichte en scherpe foto.

grts
                Sieg
                Sorry Hilde, maar ik kan het niet laten. Natuurfotografie doe je in de natuur en niet in de ministudio. Ook al zat dit op uw dorpel, het is niet uit zijn eigen wil in uw ministudio gegaan. Ik heb hier onlangs nog eens een discussie gehad. Binnenkort moet men macro ook gaan opsplitsen in 1 Natuur en 2 studio, zoals 1 model, studio en glamour en 2 mensen en straatfotografie, dat was vroeger ook 1 topic.
                Ik reageer hier alleen omdat ik weer mijn twijfels heb. Je schrijft stack van 30 foto's?
                Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

Comment

Hé Rosse,

Ik ben het met je eens hoor dat insecten in de vrije natuur behoren...denk echter dat ik deze gered heb van de dood door hem binnen te nemen...mijn voetpad wordt nogal druk bewandeld
                  Ik heb hem opgeschept op een wit blad, en even laten rusten daarop...hij bewoog niet...dus heb ik van die gelegenheid gebruik gemaakt om foto's te nemen..(inderdaad, 30 foto's voor deze foto...met telkens een héél klein draaitje aan mijn lens)...de deur stond open hoor, mijn veranda is een beetje een voorpost van onze tuin.
                  Deze vlinder kreeg alle gelegenheid even op adem te komen en dan zelf te bepalen wat hij wou...en dat deed hij dus...even door de wijdopenstaande deur en de vrije natuur in...hopelijk niet om weer te landen op een voetpad...want dat is gevaarlijk voor zulke mooie, maar overdag tamme beestjes.
                  Bedankt voor je reactie alleszins...

groetjes
                  hilde
                  groetjes
                  hilde

Comment

stack of gene stack, nabewerkt of niet, artificieel of niet, het is een adembenemend exemplaar...
                    "Smaken verschillen en over smaak kun je wel degelijk twisten, zolang het met respect voor de visie van de fotograaf blijft"
                    Alles is al gefotografeerd... Maar nog niet door mij !

Comment

hehe.
                      'k herinner me dat Ticor indertijd vieze beestjes op 't fornuis in de keuken zette, zonder dat zijn madam het wist. Die keramische plaat spiegelt mooi he...
                      Deze foto is misschien de perfecte symbiose tussen (mini)studio en natuurfotografie
                      Foto zou zo zelfs in een wetenschappelijk document kunnen...
                      mvg,
                      Hia.
                      What if...

Comment

Iedereen bedankt hoor voor de leuke reacties!

groetjes
                        hilde
                        groetjes
                        hilde

Comment

Knappe plaat Behoort tot de nachtvlinders Groot Avondrood niet zo zeldzaam.
                          Ik woon ook in uw buurt,aan de Puytvoet,en zien hier geregeld allerlei motten dansen rond de lichtbron aan de veranda.
                          dgv eric
                          http://blog.seniorennet.be/eric1957/
                          Canon 450D + 18-55 mm en EFs 55-250 mm
                          Sigma 120-400 mm en Pana FZ 8 + voorzetlens.

Comment

super mooi Hilde ,en volgens mij heb je er goed aan gedaan deze van de pletwalsdood te redden ,hopelijk is hij niet weggevlogen in de bek van één of andere vogel

Comment

Puytvoet....
                              daar ben ik een paar weken geleden eens op insektenjacht geweest...dacht : in de week is het daar rustig...had het 'college' zijn 'sportdag' daar!!!!!
                              ben dan toch aan de rand foto's gaan maken, je hebt daar het bos dat aangeplant om de kankerpatientjes te steunen...
                              alleen was ik vergeten me in te wrijven met antimuggenspul....
                              vol bulten en weinig geslaagde foto's was het resultaat....

bedankt voor je reactie! en trouwens iedereen nog eens bedankt
                              groetjes
                              hilde
                              groetjes
                              hilde

Comment

Wat een prachtige fotografie maak jij toch. Prachtlens heb ik de indruk en daarbij een meesterlijk oog...
                                Proficiat.
                                Groet.
                                Gils

Comment

Working...
                                X