Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
mooi zenne
ik ben deze morgen eens speciaal heel vroeg opgestaan rond 4.30u en ben dan op zoektocht geweest achter waterjuffers tot rond 8u maar spijttig genoeg geen tegen gekomen en overdag met die zon zie er daar genoeg hoor aan die beek
kan je mij niet eens een tip geven waar ik die beestje best kan vinden wand die zijn blijbaar heel goed weg gestoken
grts shooter
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
mooi zenne
ik ben deze morgen eens speciaal heel vroeg opgestaan rond 4.30u en ben dan op zoektocht geweest achter waterjuffers tot rond 8u maar spijttig genoeg geen tegen gekomen en overdag met die zon zie er daar genoeg hoor aan die beek
kan je mij niet eens een tip geven waar ik die beestje best kan vinden wand die zijn blijbaar heel goed weg gestoken
grts shooter
Moeilijk om daar een antwoord op te geven. Ze zitten zowat overal: gras, lis, ... aan de waterkant maar ook in tuinen. Zet je eens neer lang het water en wacht tot je er eentje ziet passeren i.p.v. al lopend te zoeken. Dan jaag je ze weg.
Comment