Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Mooi gedaan.
Zalig als je dit voor je lens hebt en weet dat ze niet meteen zullen weg vliegen.
Je hebt niet alleen de tijd om alles mooi op plaat te zetten, maar ook om te genieten van hetgeen je door je lens ziet. Ik hou van libellen
Scherpte en compositie okee. Flinterdunne 'glazen' vleugeltjes goed vastgelegd.
Maar toch mis ik iets in deze foto : kleuren te "droevig". Geen dieptewerking. Het achterlijf lijkt wel eendimensionaal.
Scherpte en compositie okee. Flinterdunne 'glazen' vleugeltjes goed vastgelegd.
Maar toch mis ik iets in deze foto : kleuren te "droevig". Geen dieptewerking. Het achterlijf lijkt wel eendimensionaal.
ludovicus ,ik zou eerlijk gezegd niet weten wat ik zou moeten veranderen ,miss wat contrast ?? maar dan heb ik schrik dat ik de werkelijkheid niet meer zal benaderen ,in dit stadium zien ze er heel week uit zelfs op de borstkas is dat een soort doorzichtig vlies die erop licht waardoor je nauwelijks diepte ziet ,de staart is bijna nog doorzichtig,het begint hem juist op te vullen met kleur ,lijkt wel waterachtig ,de laatste foto is natuurlijk heel iets anders ,daar heb je dan wel die diepte en sterk contrast in de kleuren
toch dank voor de reactie
een schoontje
maar ik wacht op je laatste uit deze reeks
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment