Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Dat veelbesproken groene blad brengt imo een beetje variatie in het kleurenboeket. BG-kleur en bloem contrasteren te weinig en dan brengt het blad enige variatie. Qua compo had het mss beter zonder geweest, maar dat is kiezen en de fotograaf heeft hier zijn keuze gemaakt.
Dat veelbesproken groene blad brengt imo een beetje variatie in het kleurenboeket. BG-kleur en bloem contrasteren te weinig en dan brengt het blad enige variatie
Dat vond ik ook ...
Maar d'er wringt entwat, maar k'en weet niet direct wat
Het is natuurlijk niet gemakkelijk de 'platgetreden paden' te verlaten. Alleen dat al, verdient ons respect !
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Dat vond ik ook ...
Het is natuurlijk niet gemakkelijk de 'platgetreden paden' te verlaten. Alleen dat al, verdient ons respect !
Greetz, Kariboe
k'vind het ook wat wringen
voor mij mocht de scherpte iets meer naar achteren (op de witte stamper)
het groene blad onscherp vind ik een meerwaarde
maar ook de bruine bg oogt niet echt natuurlijk ( kast ? )
De kleurtonen maken er een wat grauw geheel van.
Speel eens extreem met de levels en zet er bv een filtertje over zoals, ik zeg maar iets "Plastic Wrap".
Je zal merken dat je boeiende compo veel beter tot zijn recht komt.
Dat vond ik ook ...
Greetz, Kariboe
inderdaad het groene blad wringt een beetje doordat het de zelfde stand heeft als de bloem moest het een beetje anders gestaan hebben zou het niet zo storen denk ik
maar het mag er wel bij hoor
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
De kleurtonen maken er een wat grauw geheel van.
Speel eens extreem met de levels en zet er bv een filtertje over zoals, ik zeg maar iets "Plastic Wrap".
Je zal merken dat je boeiende compo veel beter tot zijn recht komt.
Dank u Ludo en vriendelijk voor je steun. Ik heb ondertussen al een surplus geplaatst op beoordeling, meer mijn stijl. Vond het toch eens de moeite om klassiek te plaatsen want klassiek doet geenszins onder voor het creatieve, dat zou trouwens nogal kras zijn !
Wat er zo al zou wringen weet ik niet, persoonlijk aanvoelen zeker ? De BG is inderdaad een kast want de opname is gewoon in de living gebeurt (geen studio of ander ingreep).
Iedereen bedankt voor de visie en commentaar.
Groeten hogteneer
Comment