Weinig vlinders dit jaar. Je ziet het ook hier op BD door het kleine aantal foto's die geplaatst worden. Gisteren op een bekende plaats, namelijk Lanaye geweest en daar dit Dambordje kunnen schieten.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Vlinder
Collapse
X
-
-
Re: Vlinder
Mooie foto maar ik volg Jolleke betreffende het harde contrast.
Eventueel nog wat doen aan de belichting op de bloem en het sensor vlekje verwijderen.
Persoonlijk zou ik ook de ruis in de bg even aanpakken. Maar storend is het niet.
Hopelijk volgen er nog zulke mooie vlinderfoto's van je
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jolleke Bekijk berichtEen hele mooie en lekker dicht. Alleen zou ik nog wat het contrast verzachten.
Groetjes,
Jolien'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Comment
-
Mooi standpunt en leuke pose
Maar inderdaad, naar mijn smaak iets te hard...
Greetz, Kariboe* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk berichtMooi standpunt en leuke pose
Maar inderdaad, naar mijn smaak iets te hard...
Greetz, KariboeGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
Comment